dietetyczna sałatkaKolorowa sałatka wiosenna to nie tylko lekka propozycja na Wielkanoc. Doskonale sprawdzi się również jako dietetyczne śniadanie lub szybki posiłek w ciągu dnia.

 

Czas przygotowania: 15 min.
Stopień trudności: łatwe
Rodzaj posiłku: śniadanie, lunch, kolacja

Wartość odżywcza 1 porcji:
Energia: 226 kcal
Białko: 10 g
Tłuszcze: 17 g
Węglowodany ogółem: 14 g
Błonnik: 5 g

Składniki (4 porcje):
– 4 jaja
– 1 awokado
– 20 pomidorków koktajlowych
50 g/1 op. kiełków rzodkiewki
pęczek rzodkiewek
200 g/1 op. mixu sałat
– 2 łyżki oliwy
– bazylia
– cząber
– oregano
– sól, pieprz

wiosenna sałatkaSposób przygotowania:
Ugotować jajka na twardo, a następnie obrać i przekroić na połówki. Awokado obrać i pokroić w plasterki. Pomidorki oraz rzodkiewki przekroić na pół. Ułożyć w misce mix sałat, a następnie warzywa i jajka. Wymieszać oliwę z przyprawami i polać nią sałatkę. Udekorować sałatkę kiełkami.